PROGRAM AUDIENŢE

PRIMAR, LUNGU ALBERT

săptămânal, în ziua de LUNI, orele 8,00 – 11,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:

Activitatea instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritatea primăriei;

Administrarea domeniului public şi privat al comunei Doljeşti;

Execuţia bugetului comunei Doljeşti;

Documentaţii pentru lucrări de investiţii;

Aplicarea legilor fondului funciar;

Diverse alte probleme de interes public.

Toate celelalte probleme ale administraţiei locale care nu au fost rezolvate de cei care au atribuţii legale de a le realiza.

 
PROGRAM AUDIENŢE

VICEPRIMAR, ARCANA MARCEL

săptămânal în ziua de MIERCURI, orele 8,00 – 11,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:

Implementarea strategiilor, prognozelor şi programelor de dezvoltare economico-socială;

Proiectele de organizare şi amenajare a teritoriului comunei, de dezvoltare urbanistică generală, autorizarea edificării construcţiilor;

Construcţia, întreţinerea şi modernizarea drumurilor, podurilor precum şi a întregii infrastructuri aparţinând căilor de comunicaţii de interes comunal;

Executarea şi recepţia investiţiilor şi a lucrărilor de reparaţii;

Salubrizarea comunei;

Diverse alte probleme de interes public;

 
PROGRAM AUDIENŢE

SECRETAR, CEZAR MIHAELA

săptămânal în ziua de MARŢI, orele 9,00 – 12,00 pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:

Asigurarea consultanţei juridice;

Activităţile de stare civilă, autoritate tutelară, asistenţă socială, protecţia drepturilor copilului;

Eliberarea adeverinţelor, certificatelor şi a altor documente cu regim special;

Completarea şi evidenţa registrelor agricole;

Diverse alte probleme de interes public.

Sari la conținut