PROGRAM AUDIENŢE
PRIMAR, LUNGU ALBERT
săptămânal, în ziua de LUNI, orele 8,00 – 11,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:
Activitatea instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritatea primăriei;
Administrarea domeniului public şi privat al comunei Doljeşti;
Execuţia bugetului comunei Doljeşti;
Documentaţii pentru lucrări de investiţii;
Aplicarea legilor fondului funciar;
Diverse alte probleme de interes public.
Toate celelalte probleme ale administraţiei locale care nu au fost rezolvate de cei care au atribuţii legale de a le realiza.
PROGRAM AUDIENŢE
VICEPRIMAR, COJOCARU MARIUS-CLAUDIU
săptămânal în ziua de MIERCURI, orele 8,00 – 11,00, pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:
Implementarea strategiilor, prognozelor şi programelor de dezvoltare economico-socială;
Proiectele de organizare şi amenajare a teritoriului comunei, de dezvoltare urbanistică generală, autorizarea edificării construcţiilor;
Construcţia, întreţinerea şi modernizarea drumurilor, podurilor precum şi a întregii infrastructuri aparţinând căilor de comunicaţii de interes comunal;
Executarea şi recepţia investiţiilor şi a lucrărilor de reparaţii;
Salubrizarea comunei;
Diverse alte probleme de interes public;
PROGRAM AUDIENŢE
SECRETAR, CEZAR MIHAELA
săptămânal în ziua de MARŢI, orele 9,00 – 12,00 pentru luarea la cunoştinţă şi soluţionarea problematicii referitoare la:
Asigurarea consultanţei juridice;
Activităţile de stare civilă, autoritate tutelară, asistenţă socială, protecţia drepturilor copilului;
Eliberarea adeverinţelor, certificatelor şi a altor documente cu regim special;
Completarea şi evidenţa registrelor agricole;
Diverse alte probleme de interes public.